Document

بازگشت

زمان مطالعه : ۱ دقیقه و ۲۶ ثانیه

محافظ سر سوزن با علامت تجاری Doctor Soltanpour

همکاران عزیز دندانپزشک و دستیاران محترم: وقتی سوزن دندانپزشکی به داخل انگشت دندانپزشک و دستیار فرو می رود اصطلاحا به آن Needle Stick می گویند، به این معنا که اگر بیمار مبتلا به هپاتیت یا ایدز باشد خطر و ریسک ابتلا به چنین بیماری ها مهلک بسیار بالا است. به همین دلیل ایده و فکر اختراع محافظی که بتواند دندانپزشک و دستیار را از خطر ایتلا به هپاتیت و ایدز محفوظ نگه دارد در من شکل گرفت. سرانجام محافظ سر سوزن را اختراع و به ثبت رساندم و با علامت تجاری Doctor Soltanpour تولید نمودم.

photo_2016-08-19_20-17-54

ما دندانپزشکان عادت داریم در ابتدای هر درمان دندانپزشکی با استفاده از ماسک و دستکش از خودمان محافظت کنیم ولی غافل هستیم که با فرورفتن سوزن به داخل انگشت همه زحمات خود را هدر داده ایم. برای جلوگیری از این پدیده شوم که می تواند جسم و روان ما را آزرده کند بهتر است از محافظ سر سوزن قبل از شروع هر تزریق استفاده کرد. توجه: آماده سازی و گذاشتن محافظ سر سوزن قبل از هر تزریق به عهده دستیار است. همان طور که دستیار لیوان، سر ساکشن و ... را آماده می کند محافظ سر سوزن را نیز جاسازی می نماید. از آنجایی که در آوردن سر سوزن آلوده بیشتر به عهده دستیاران می باشد بنابراین هرگونه سهل انگاری بیشتر از همه به آن ها آسیب می رساند.

photo_2016-08-19_20-18-23

دندانپزشکان در هر درمان و تزریق از دستکش و ماسک استفاده می کنند ولی غافل از این هستند که ممکن است سوزن به داخل انگشت دستشان وارد شود و آن ها را آلوده به هپاتیت و ایدز کند. محافظ سر سوزن شما را ار خطر ابتلا به هپاتیت و ایدز نجات می دهد. محفظ سر سوزن با اندازه ی استاندارد برای تمام سر سوزن های موجود در بازار در بسته های 50 تایی به رنگ قرمز و آبی تولید می شوند و در صورت نیاز می توانید با شماره تلفن 09193160557 تماس بگیرید. دکتر سلطانپور

2

4

photo_2016-08-19_20-18-43

3

مقالات پیشنهادی